کلیدهای یادگیری سریع‌تر زبان انگلیسی چیست؟
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با گسترش فناوری و امکانات، زبان‌آموزان از منابع و روش‌های گوناگونی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند ولی یادگیری زبان انگلیسی معمولا فرآیندی زمان‌بر است. اما گاهی شما فرصت کافی ندارید و باید در مدت محدودی برای شرکت در آزمون یا مصاحبه، سطح زبان انگلیسی خود را به حد مطلوب برسانید. نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن‌ها به شما کمک می‌کند بهره‌وری یادگیری خود را افزایش داده و هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به سطح مورد نظر خود دست یابید. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برخی از مهم‌ترین نکاتی را که می‌تواند سرعت یادگیری شما را افزایش دهد، باهم مرور خواهیم کرد. با مجله دیاکو همراه باشید.

زبان انگلیسی ترسناک نیست!

امروزه در نظام آموزشی مدارس، زبان انگلیسی نیز در برنامه‌های درسی دانش‌آموزان قرار گرفته است. اما میزان بهره‌وری آن در مقابل میزان نیاز دانش‌آموزان کافی نیست. نگران نباشید، با انتخاب روش موثر و صحیح آموزش زبان انگلیسی ، تمرین و ممارست و استفاده درست و اصولی از ابزارهای کمک آموزشی و تجربه اساتید موفق، به راحتی می‌توانید به سطح ایده‌آل خود برسید.

برای خودتان هدف داشته باشید و برای یادگیری زبان زبان انگلیسی انگیزه ایجاد کنید!

 اگر شما هدف مناسب و انگیزه کافی نداشته باشید، حتی با بهترین روش‌های یادگیری هم، به نتیجه مطلوب نمی‌رسید. حتما برای خودتان هدف مشخصی داشته باشید و از آن انگیزه بگیرید. این هدف می‌تواند هرچیزی باشد، از شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی تا رویای رسیدن به شغل مناسب و درآمد زیادتر. شما باید در زبان انگلیسی غرق شوید.پشتکار داشته باشید. هرچیزی با تمرین و ممارست به ملکه ذهن شما بدل خواهد شد. با داشتن هدف و انگیزه، با تمرین کافی در زبان انگلیسی و برنامه‌ریزی مناسب، موفقیت در دسترس خواهد بود. بسیار مهم است که یادگیری و تمرین را به طور منظم در برنامه روزانه خودتان قرار دهید.

گوش، چشم و زبان‌تان را به زبان انگلیسی عادت بدهید!

 سعی کنید قسمتی از وقت‌تان را به خواندن متون زبان انگلیسی و گوش‌کردن به مکالمات انگلیسی اختصاص دهید. هیچ‌وقت به مطالب کتاب درسی‌تان قانع نباشید. خواندن (Reading) و گوش‌کردن (Listening) از راه‌های بسیار موثر برای تسلط بر زبان انگلیسی است. داستان‌های کوتاه، رمان، روزنامه، مجله و هرچیزی که به آن دسترسی دارید را در برنامه خود بگنجانید. مقالات صوتی، سخنرانی و هر مکالمه زبان انگلیسی برای شما مفید خواهد بود. گوش‌کردن، خواندن و صحبت کردن را به طور منظم در برنامه روزانه‌تان قرار دهید تا چشم، گوش و زبان‌تان به انگلیسی عادت کنند.

متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند بخوانید!

 هرزمان که امکان این کار برای‌تان فراهم است، متن‌های زبان انگلیسی را با صدای بلند و شمرده بخوانید. بلند خواندن به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر زبان انگلیسی صحبت کنید. هرمتنی که به زبان انگلیسی است برای این تمرین مفید خواهد بود، حتی اگر معنای بسیاری از واژگان آن را نمی‌دانید. این تمرین باعث می‌شود مغز و زبان شما به واژگان زبان انگلیسی عادت کنند و تاثیر بسیاری بر توانایی Speaking شما خواهد داشت. امروزه تاثیر یادداشت برداری و خلاصه نویسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همواره از مطالبی که می‌خوانید یا گوش می‌کنید، یادداشت برداری کنید یا سعی‌کنید خلاصه‌ای از آن را به زبان انگلیسی، برای خودتان تهیه کنید. این روش را امتحان کنید تا نتیجه شگرف آن را مشاهده کنید. استفاده از موسیقی به عنوان منبعی برای لغات جدید زبان انگلیسی و تمرین گوش دادن، بسیار مفید است. علاوه بر این، موسیقی باعث نشاط شما شده و عملکرد مغز شما را افزایش می‌دهد. مشخص شده است که در بسیاری از افراد، گوش دادن به موسیقی به عنوان پس‌زمینه، میزان تمرکز را افزایش می‌دهد و بخش‌های بیشتری از مغز را فعال می‌کند. بنابراین تهیه یک لیست از آهنگ‌های مناسب را برای نوبت بعدی مطالعه خود فراموش نکنید. روش مطالعه شما در عملکرد شما بسیار موثر است. بدیهی است انتخاب یک روش درست مطالعه، علاوه بر ایجاد یک حس خوب درونی، مانع دل‌زدگی و خستگی شما می‌شود. از سویی دیگر، میزان بهره‌وری شما را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد و زمان دست‌یابی به نتیجه را کوتاه‌تر می‌کند. البته هرکسی باید روش متناسب با روحیات خودش را انتخاب کند. در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو، جمعی از بهترین و زبده‌ترین اساتید آموزش زبان آماده‌اند تا با کمک شما، بهترین روش آموزشی را برای شما انتخاب کنند. همواره به خاطر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی باید برای شما مفرح و دل‌پذیر باشد. همیشه در طول این مسیر، از جنبه‌های سرگرم کننده‌ی زبان انگلیسی استفاده کنید و در انتخاب محیط آموزشی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir خود نیز این معیار را در‌نظر داشته باشید. امیدواریم با به‌کارگیری این راهکارها، هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به اهداف خود در یادگیری زبان دست یابید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: